Els gira-sols de Bagà

martes, 8 de enero de 2013

Delicious

Per mi, una nova manera de tenir guardades les pàgines webs que més m'interessen!

Delicious, ens permet guardar a la xarxa les adreces sabent que mai es perdran, ja que no és com guardar-les a favorits que si s'espatlla l'ordinador les perds. Amb Delicious tindràs un compte on es guardaran totes les adreces poden recuperar-les quan i des d'on vulguis.

Aquest és el seu icona:

Jo ja tinc el meu Delicious creat! Es molt senzill de fer servir i molt útil!
Tens que registrarte a www.Delicious.com i un cop creat el teu compte només clickant al botó Add link ja pots introduir l'enllaç i guardar les pàgines webs que vulguis. A més pots compartir-ho amb la resta d'usuaris i fer-ho visible per poder compartir la informació.
A continuació us deixo el link del meu Delicious:
El meu Delicious!



No hay comentarios:

Publicar un comentario