Els gira-sols de Bagà

miércoles, 9 de enero de 2013

Viquipèdia

Com ja hem vist abans els wikis són una bona eina d'aprenentatge col.laboratiu, com per exemple http://www.wikipedia.org/ però en aquest cas parlarem de la versió catalana que és la Viquipèdia, una enciclopèdia lliure que es millora dia a dia gràcies a la col.laboració dels usuaris click aquí per conèixer més de Viquipèdia.

Per poder col.laborar tenim que conèixer els 5 pilars de la Viquipèdia i el llibre estil:
- És una enciclopèdia.
- Cerca el punt de "vista neutral".
- És de contingut lliure.
- Segueix unes normes d'etiqueta.
- No té normes inamovibles.

Vaig veure que a la Viquipèdia no hi ha cap informació sobre l'educació viva, una mirada cap a l'infant en la que jo m'estic formant i que m'interessa moltíssim. Per tant he afegit informació sobre aquesta a la Viquipèdia: Educació viva


He tornat a mirar el que vaig escriure d'educació viva i ja no hi és. No complirà les normes del llibre d'estil, per tant he afegit una petita definició a Jódar: http://ca.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3dar#Refer.C3.A8ncies



Informació estreta del bloc de gtic


No hay comentarios:

Publicar un comentario